230320 eu1000mf ogp - رولند از جدیدترین ماشین فلت بد رونمایی کرد

رولند  یک چاپگر جدید با فرمت بزرگ UV flatbed ، EU-1000mf را راه اندازی کرده است.

قادر به چاپ” گرافیک های خاص و دقیق ” به طور مستقیم بر روی طیف گسترده ای از بسترهای سفت و انعطاف پذیر تا 2.4×1.2m و با حداکثر ارتفاع 95mm برای برنامه های کاربردی از جمله علائم ، نمایشگاه ها ، دکوراسیون داخلی و محصولات ویژه مناسب است.

این دستگاه از جوهر های UV E-US Groenguard Gold-certified E-US Roland dg استفاده می کند که به طور خاص برای این چاپگر توسعه یافته اند و گفته می شود که “نتایج گرافیکی خیره کننده” را با هزینه کمتری نسبت به سایر جوهر های چاپگر UV با فرمت بزرگ ارائه می دهند.

حداکثر وضوح دستگاه 720x1200dpi است. با انتخاب پیکربندی های جوهر ، از جمله سفید و براق با شفافیت بالا ، EU-1000MF می تواند جلوه های بافت و افکت های بعد دار بینظری ارائه دهد

رولند گفت که چاپگر همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته است که عملکرد را بهینه می کند ، جریان کار را تسریع می کند و عملکرد ایمن را تضمین می کند ، در حالی که کاربران می توانند بین شش یا چهار چاپگر ، در یک پیکربندی دو ردیف متناوب انتخاب کنند

حداکثر سرعت چاپ دستگاه 27.6 متر مربع در ساعت است. این دستگاه می تواند تا نه تخته 2.4×1.2m در ساعت در CMYK یا چهار تخته 2.4×1.2m در ساعت در cmyk به علاوه سفید در حالت استاندارد چاپ کند.

“با معرفی جدید EU-1000mf ، Roland dg به مشتریان دقیقا آنچه را که آنها درخواست کرده اند ، یک چاپگر پیشرفته با حجم بالا UV با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد ،” پل ویلمز ، مدیر مدیریت محصول و توسعه کسب و کار در Roland dg EMEA گفت.

“EU-1000MF و جوهر های ارزان قیمت E-US آن کاربران را قادر می سازد تا نتایج مشتری پسند ایجاد کنند ، ارائه محصولات خود را گسترش دهند و بهره وری و سودآوری را به سطح کاملا جدیدی برساند.”

برای چاپ دقیق ، EU-1000MF مجهز به یک بستر خلاء الکترونیکی چهار منطقه ای است که به طور خودکار جذب هوا و پشتیبانی را برای به حداکثر رساندن ثبات مدیا اضافه می کند. قرار دادن تخته و پانل سازگار با پین های تراز (alignment pins)مواد تضمین شده است که به طور خودکار چاپ را به نقطه منبع تراز می کند.

نرم افزار RIP Sai Flexiprint Plus Roland Dg Edition با EU-1000mf همراه است و شامل کتابخانه های پانتون ، کاشی ، مقیاس بندی و برش بصری و همچنین مجموعه ای از ابزارها و ویژگی های اضافی است که گفته می شود کیفیت چاپ ، قابلیت استفاده و ظرفیت تولید را بهبود می بخشد.

قیمت گذاری برای اتحادیه اروپا-1000MF از 57000 پوند شروع می شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!