چاپ پاکت خرید – شاپینگ بگ

چاپ پاکت خرید شاپینگ بگ

یک کیسه خرید کاغذی سفارشی چیزی بیش از یک ظرف برای اقلام خرده فروشی شما است، این فرصت های ارزشمند برندسازی را برای کسب و کار شما فراهم می کند. کیسه های خرید کاغذی خود را طراحی و چاپ کنید تا هر بار که مشتری از فروشگاه شما خارج می شود، به بهبود برند شما کمک کند. از کیسه های کاغذی چاپ شده از لوگو گرفته تا چاپ و سفارشی سازی تمام رنگی، ما می توانیم کیسه های کاغذی سفارشی ایجاد کنیم که با نیازهای شما و بودجه شما مطابقت داشته باشد.

پاکت خرید کاغذی چاپ شده سفارشی یک راه موثر و مقرون به صرفه برای ترویج کسب و کار شماست . کیسه های خرید کاغذی یک بسته بندی چند منظوره هستند که می توانند برای خرده فروشی، رستوران، بوتیک و رویدادهای خاص استفاده شوند. روش های مختلفی برای تولید و چاپ کیسه های خرید کاغذی وجود دارد که آنها را به یک فرصت خلاقانه عالی برای کسب و کارهایی که به دنبال بسته بندی سفارشی هستند، تبدیل می کند.

برندسازی خود را ارتقا دهید

یک کیسه کاغذی چاپ شده سفارشی به عنوان ابزار بازاریابی و برندسازی نهایی برای همه انواع کسب و کارهای خرده فروشی عمل می کند. مشتریان دوست دارند بسته بندی های مارک دار را از فروشگاه خارج کنند و اغلب از بسته بندی هایی که به نظر آنها با کیفیت و شیک است استفاده می کنند. کیسه های کاغذی سفارشی راهی مقرون به صرفه برای گسترش تلاش های برندسازی و بازاریابی شما به طور طبیعی از طریق مشتریان شما هستند.

با توجه به اینکه هر فروشگاه کوچک و بزرگ که در سطح شهر وجود دارد،جهت فروش کالای خود به مشتریان می بایست تسهیلات و امکان جابجایی کالای خود را به راحتی در اختیار مشتری قرار دهند، از این رو با توجه به موضوع تبلیغات و برندسازی کالا، فروشگاه و یا شرکت های تولید کننده از ساک های خرید یا مارک و برند فروشگاه یا شرکت تولید کننده استفاده میکنند.

ساک خرید به عنوان یک کالای تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت نسبت به سایر موارد تمام میشود.

کیسه های سفارشی قابلیت انعطاف پذیری شگفت انگیزی را ارائه می دهند.

پاکت های کاغذی یک بسته بندی سفارشی فوق العاده هستند که می توانند در طیف گسترده ای از اندازه ها برای هر نوع کسب و کار یا رویداد تولید شوند. پاکت های کاغذی کوچک می توانند برای خرده فروشان لوازم آرایشی –عطر- ساعت – عینک تا شیرینی های خوشمزه چاپ شوند در حالی که کیسه های کاغذی بزرگ و گسترده می توانند برای حمل رستوران و اقلام خرده فروشی بزرگتر استفاده شوند.

پاکت های کاغذی چاپ شده سفارشی می توانند به برند فروشگاه شما کمک کنند. کیسه های کاغذی چاپ شده سفارشی می توانند به راحتی توسط مشتریان استفاده شوند ، که اطمینان حاصل می کند که نام تجاری شما به طور ارگانیک به مشتریان بالقوه بیشتری خواهد رسید.

مزایای زیست محیطی

به امید ممنوع کردن استفاده از کیسه های پلاستیکی در بسیاری از شهرها ، کیسه های کاغذی بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. مدیریت جنگلداری مدرن و برنامه های بازیافت کاغذ موفق به تبدیل کیسه های خرید کاغذ به یک جایگزین مناسب به عنوان یک گزینه بسته بندی سازگار با محیط زیست کمک کرده است. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا یک کیسه خرید کاغذی سفارشی طراحی کنید که با مقررات محیط زیست محلی مطابقت داشته باشد بدون اینکه کیفیت و سبک را قربانی کنید.

شرکت ها و تولید کنندگان خاص برای نشان دادن کیفیت بالای کالای خود همواره از بسته بندی شکیل و منحصر به فرد استفاده می کنند. زیرا این بسته بندی است که در جذب مشتری نقش اساسی ایفا میکند.در اینصورت اگر شما برای محصول خود بسته بندی (ساک دستی) خاص و ایده ال برند خود استفاده نمایید،باعث ایجاد حس خوب و با ارزشمند بودن محصول در مشتری می شود.

انواع ساک دستی

  1. گلاسه
  2. کرافت
  3. سوزنی (اسپانباند)
  4. واتر

پاکت خرید گلاسه

به عنوان یکی از پیشرفته ترین انواع کیسه های چاپی موجود است و مشتریان عاشق زیبایی حمل خرید جدید خود در پاکت های گلاسه سفارشی هستند. به عنوان یک انتخاب محبوب برای بوتیک های مد ، فروشگاه های خرده فروشی با کیفیت بالا و نمایشگاه ها و کنفرانس های معتبرو…

با کیسه های کاغذی گلاسه چاپ شده که لوکس هستند ، متمایز شوید.

ساک دستی گلاسه جنس بهتری نسب به انواع دیگر کاغذ ها دارد . این مدل از ساک های دستی عموما جهت تبلیغات بوتیک ها، فروشگاه ها و تبلیغات نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پاکت خرید از مقوای 150گرم الی 300 گرم مات یا براق ساخته می شود و به دلیل جنسی که دارد امکان استفاده از روکش سلفون مات و براق وجود دارد. این کار باعث افزایش مقاومت در برابر کشش و رطوبت میباشد.

چاپ بر روی این کاغذ معمولا از چاپ افست از یک رنگ الی 4 رنگ ترکیبی استفاده میشود. و طبق سفارش سلفون مات و یا براق کشیده میشود. همچنین میتوان از یووی موضعی و یا برجسته و همچنین طلاکوب و یا نقره کوب طبق خواسته مشتری اجرا کرد که باعث زیبا تر شدن پاکت میگردد.

چاپ پاکت خرید-شاپینگ بگ

ساک دستی کرافت

ما مطمئنیم که شما می توانید مشتریان خود را با کیسه های کاغذی کرافت و با دوام تحت تاثیر قرار دهید و تصویر برند خود را بهبود ببخشید زیرا خریداران محلی کسب و کار شما را می شناسند.

این نوع کاغذ دارای مقاومت و کیفیت بالایی است و به دلیل بافت خاصی که دارد در صنعت بسته بندی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.کاغذ کرافت به دلیل زیبایی و ویژگی های خاصی که دارد محبویبت بالایی در مصرف کنندگان دارد. این نوع کاغذ از ضایعات چوب درختان و کاغذ و کارتن ساخته میشود .از وزن های 70 گرم تا 250 گرم موجود میباشد و نسبت به دیگر کاغذها از استحکام بالاتری دارد.

کرافت نسبت به دیگر کاغذها از نظر مقاومتی و بهداشتی کاربرد بیشتری دارد از این رو جهت بسته بندی رستورانی و بسته بندی فست فودها از ساک دستی کاغذی کرافت استفاده می شود.

چاپ بر روی این محصولات از چاپ افست تک رنگ تا 4 رنگ و یا استفاده از طلاکوب انجام میشود.

چاپ پاکت خرید-شاپینگ بگ

ساک دستی سوزنی (اسپان باند)

ساک دستی پارچه ای یک محصول تبلیغاتی بسیار کاربردی بعنوان ساک خرید، پاکت خرید تبلیغاتی و بسته بندی میباشد. این محصول یکی از ماندگارترین نوع ساک دستی می باشد. اکثر فروشگاه ها جهت ارائه و فروش محصولات خود از ان استفاده کرده و برند خود را تبلیغ می کنند.

جنس ساک سوزنی پارچه بی بافت میباشد که از محصولات شرکت های پتروشیمی بدست می اید و به پارچه اسپان باند معروف میباشد. این محصول مقاوم و از مانگاری بالایی برخوردار است و همچنین این محصول دوستدار محیط زیست میباشد. پارچه اسپان باند را معمولا با گراماژ 30 الی 120 گرم دسته بندی میکنند و برای ساخت ساک دستی از گراماژ 60 الی 90 گرم طبق تقاضای مشتری استفاده میشود.

معمولا از ساک سوزنی با چاپ سیلک چاپ می شود. و برای چاپ های تصویر دار از فلکسو و از چاپ حرارتی استفاده می شود.

چاپ پاکت خرید-شاپینگ بگ

ساک دستی واتر (برزنتی)

ساک دستی واتر در بازار ایران به ضد آب شهرت دارد.که بیشتر برای تولید چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما با توجه به این مساله که از استحکام بالایی برخوردارهستند، در حوزه تبلیغات بعنوان ساک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته اند.

چاپ پاکت خرید-شاپینگ بگ

جذب مشتریان جدید برای خرید خدمات و محصولات شما هرگز کار ساده ای نیست و حتی بیشتر در شرایط اقتصادی فعلی. بسیاری از کسب و کارها با استفاده از تبلیغات تلویزیونی ،اینترنت ، تبلیغات چاپی و….بدنبال جذب مشتری هستند. با این حال، بسیاری از تبلیغ کنندگان یک مورد را نادیده می گیرند و این کیسه های تبلیغاتی است.

کیسه هایی که با لوگو و جزئیات شرکت یا شعار جذاب شما چاپ شده اند، یکی از عملی ترین موارد در ترکیب بازاریابی هستند. این کیسه ها، به عنوان مثال ساک دستی واتر به معنای واقعی کلمه به عنوان یک بیلبورد پیاده روی برای شرکت شما عمل می کنند.

هر پروژه بسته بندی سفارشی منحصر به فرد است، و قیمت گذاری ما نیز منحصر به فرد است.

همین حالا یک پیشنهاد درخواست کنید و متخصصین بسته بندی ما شروع به کار بر روی گزینه های پروژه سفارشی شما خواهند کرد!