چاپ بک لایت

چاپ بک لایت، یکی از تکنیک‌های پیشرفته چاپ است که باعث تولید تصاویر با کیفیت و واضحی مطلوب در محیط‌های کم نور می‌شود. این فرآیند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، تصاویری با روشنایی و جزئیات واضح را ایجاد می‌کند.

در دنیای پر سرعت امروز ، گرفتن چشم مشتری بالقوه به طور فزاینده ای دشوار است. یکی از راه های انجام این کار، با چاپ فیلم با نور پس زمینه است که گرافیک ، پیام ها و تصاویر را در روز یا شب به خوبی نشان می دهد. نورپردازی از داخل ، چاپ های با نور پس زمینه ، یک لمس جادویی را اضافه می کنند که از علائم و پوستر های سنتی متمایز است. فیلم های بک لایت یکی ازمحصولات تخصصی هستند که می توانند به شما یک مزیت اضافی در بازاریابی بدهند.

فیلم بک لایت چیست؟

فیلم بک لایت یک کاغذ نیمه شفاف (semi-translucent ) است که برای گرفتن و توزیع نور در هنگام روشن شدن از پشت استفاده می شود. این بسیار موثر است زیرا گرافیک را عمیق تر می کند و طراحی را هم در طول شب و هم در طول روز قابل مشاهده می کند.

کاربردهای پوسترهای بک لایت

پوستر های بک لایت عمدتا برای تبلیغات محیطی اعم از فضای داخلی و خارجی استفاده می شود. بک لایت ها به طور گسترده ای در فروشگاه ها ، نمایشگاه های خرده فروشی ، نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه ها و تابلوهای تبلیغاتی نصب شده اند. قابلیت استفاده از فیلم با نور پس زمینه به آنها اجازه می دهد تا در همه جا نصب شوند.

چاپ بک لایت

ویژگی های نمایش پوستر با نور پس زمینه (بک لایت)

فیلم با نور پس زمینه پیام تبلیغاتی شما را روشن می کند و یک اثر با کیفیت استثنایی ایجاد می کند که از چاپ پوستر معمولی متمایز است.

صفحه نمایش پوستر با نور پس زمینه دارای ویژگی های زیر برای برجسته کردن پیام شما است:

نورپردازی فوق العاده روشن– نمایشگرهای فیلم با نور پس زمینه دارای نورپردازی LED درخشان هستند.

مصرف بهینه– نورپردازی led با بهره وری انرژی ، انرژی کمتری مصرف می کند و گرما کمتری نسبت به نورپردازی معمولی تولید می کند.

ساخت کامل و سفارشی– شما می توانید هر پوستر با نور پس زمینه را با مشخصات خود بسازید.

مناسب فضای داخلی و خارجی– چاپ پوستر در داخل یا خارج از خانه به همان اندازه برای نمایشگاه های داخلی یا کسانی که در خارج از خانه هستند مناسب است.

جذاب و تاثیر گذار– مطالعات بسیار موثر نشان می دهد که فیلم با نور پس زمینه 40 درصد بیشتر از پوستر های معمولی یا علائم راهنما که از خارج روشن می شوند ، توجه را به خود جلب می کند.

قابل استفاده مجدد– فیلم با نور پس زمینه به شما اجازه می دهد تا فیلم چاپ شده سفارشی را به راحتی تغییر دهید، بنابراین تبلیغات شما تازه و به موقع باقی می ماند.

با دوام– از پوستر های با نور پس زمینه چاپ شده خود در تمام طول سال ، در محیط داخل یا خارج استفاده کنید!

چاپ بک لایت

مزایای پوستر های با نور پس زمینه

چاپ فیلم با نور پس زمینه یک گزینه بازاریابی بسیار موثر برای سینماها ، مراکز خرید ، فرودگاه ها ، مراکز تجاری ،نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف است. این مناسبترین تبلیغات محیطی است که در آن شما یک پیام مهم را منتقل می کنید یا توجه را به چیزی جدید جلب می کنید.

با پوستر های بک لایت به عنوان یک ویژگی مرکزی ، تبلیغات یا آگهی شما برجسته خواهد شد چه آنها را در مراکز خرید یا در لابی یا هر مکان دیگری که مردم از آن عبور می کنند ، نمایش دهید. فیلم با نور پس زمینه روشن ، چاپ های شما را بهبود می بخشد ، رنگ ها ، متن و گرافیک را زنده می کند. هر پوستر بک لایت با کیفیت بالا برجسته است و یک تصور به یاد ماندنی ایجاد می کند. ظاهرش با شکوه و یک اثرگذاری برتر و طولانی به ان میبخشد.

شما مردم را به غرفه خود با استفاده از چاپ فیلم بک لایت در یک نمایشگاه تجاری یا مرکز خرید به طور موثر تر جذب خواهید کرد. به همین ترتیب ، چاپ با نور پس زمینه می تواند مشتریان را به استفاده از پیشنهادات ویژه یا معاملات جدید در هنگام استفاده در یک مکان خرده فروشی ترغیب کند. با این حال ، مهم نیست که هدف از فیلم با نور پس زمینه شما چیست ، شما یک اثر فوری ایجاد خواهید کرد.

ویژگی های چاپ بک لایت چاپ کیمیا

هدف ما اينه که مطمئن بشيم فيلم بک لایت شما نيازات شما رو برآورده ميکنه با استفاده از پیام و تصاویر شما ، فرآیند چاپ با نور پس زمینه ما محصولی را ارائه می دهد که می توانید از خروجی نهایی آن لذت ببرید. ما از جوهر های با کیفیت بالا استفاده می کنیم که کاملا با فیلم ما ترکیب می شوند تا طیف گسترده ای از رنگ ها و وضوح استثنایی را به نمایش بگذارند.

تمایز در چاپ ( رنگ های غنی و واقعی)

ما برروی فیلم بک لایت با 8 رنگ اکو سالونت (ecosol max3) چاپ می کنیم که چاپ های غنی و زنده تولید می کنند که 20 برابر بیشتر از سایر چاپ ها دوام می آورند ، در برابر خراش و آب مقاوم هستند و می توانند در برابر نور مستقیم خورشید برای سال ها مقاومت کنند تا روشن و زنده بمانند.

رنگ طوسی کامل

یکی از چالش هایی که بسیاری از مشتریان به طور منظم با آن روبرو هستند چاپ تصاویر با رنگ طوسی خنثی است. ما باید اعتراف کنیم که رنگ طوسی یکی از سخت ترین رنگ ها برای چاپ است زیرا از هر چهار رنگ چاپگر استفاده می کند و این باید کاملا متعادل باشد. هر گونه تغییر در مقدار جوهر می تواند رنگ را تغییر دهد. در این مجموعه بدلیل استفاده از رنگهای کمکی و پروفایل سازی تناژ رنگ طوسی فوق العاده در خروجی نهایی بدست می اید.

استفاده از برترین پردازشگر

همه ما می دانیم که عوامل خروجی زیادی وجود دارد که می تواند بر رنگ (گرما ، وضوح ، حد جوهر ، مشخصات ، رنگ های نقطه ای ترام و غیره) تأثیر بگذارد. همچنین عواملی در سمت ورودی وجود دارد (که حتی قبل از اینکه یک فایل را برای چاپ ارسال شه ، رخ می دهد) که بر نحوه چاپ رنگ ها در یک فایل تأثیر می گذارد. ایجاد یک فضای کاری رنگی هماهنگ در نرم افزار طراحی وپردازشگر چاپ بهترین شانس را برای داشتن رنگ قابل پیش بینی در سیستم عامل های مختلف طراحی و انواع فایل ها به شما می دهد.استفاده از بروزترین ریپ چاپ ما در این امر یاری می کند.

چاپ رنگ پوست

با استفاده از رنگ لایت بلک (light black) رنگ پوست در چاپ کاملا طبیعی بنظر خواهد رسید . ممکن است با سایه های روشن تر جوهر برای سیان ، قرمز و سیاه مواجه شوید که اغلب به عنوان Lc ، Lm و lk مختصرا شناخته می شوند. این ها به تولید شیب های صاف تر کمک می کنند زیرا یک رنگ با رنگ دیگر ترکیب می شود. به عنوان مثال ، هنگام بازتولید صورت و رنگ پوست ، اغلب چندین سایه ظریف از رنگ های مشابه وجود دارد – استفاده از جوهر های سبک به ما امکان می دهد نتیجه واقع بینانه تری تولید کنیم.

چاپ بک لایت

چاپ بدون تغییر رنگ با پوشش بالا

چاپ بک لایت بصورت استندارد مستلزم پروفایل سازی رنگی خاص میباشد از انجا که چاپ در برابر نور مستقیم قرار میگیرد چاپ بصورت دو پوشش بدون تغییر رنگ باید چاپ شود وهر چه از پشت نور بیشتری تابانده شود جلوه چاپ بالاتر خواهد رفت.

فیلم بک لایت ما برای چاپگرهای جوهر افشان از فیلم پلی استر ساخته شده است. این کاغذ فیلم با کیفیت بالا دارای یک سطح چاپ مات ساتین و یک طرف معکوس براق برای یک اثر نورپردازی پویا است.

چاپ بک لایت در تمامی عرض های 105 ،126، 152 در چاپ کیمیا در دسترس است.

با ما برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.