چاپ برچسب گارانتی

با انتخاب خدمات چاپ برچسب گارانتی، شما می‌توانید اعتماد مشتریان خود را تقویت کرده، محصولات خود را ارتقا دهید و از افزایش فروش بهره‌مند شوید. این راهکار مؤثر باعث ایجاد تصویر مثبتی از برند شما در ذهن مشتریان خواهد شد و به بهبود رابطه با آن‌ها کمک خواهد کرد.
گارانتی تولیدات خود را با یک مهر و موم آشکار مدیریت و محافظت کنید. این برچسب ها را روی درزها و سایر قسمت های آسیب پذیر تجهیزات و وسایل الکترونیکی خود قرار دهید تا بدانید چه زمانی باز شده اند. جعل این برچسب های گارانتی دشوار است بنابراین می توانید مطمئن باشید که چه زمانی وسایل با ارزش شما خراب یا تغییر داده شده اند.

شما می توانید بهتر از ضمانت خود محافظت کنید و از ارزش تجهیزات خود با این برچسب های جلوگیری از دستکاری محافظت کنید.

مفهوم چاپ برچسب گارانتی

برچسب گارانتی همچنین به عنوان “برچسب های جدا شده” شناخته می شود زیرا حذف آن بدون از بین بردن آن غیرممکن است. برچسب های گارانتی بهترین گزینه برای محافظت از وسایل مهم شما هستند زیرا مواد به طور خاص ساخته شده اند و مانند پوسته تخم مرغ شکسته می شوند. شرکت ما قادر به چاپ تمام رنگ ها ، فرآیند و ایجاد هر شکل و اندازه منحصر به فرد از برچسب های گارانتی که نیازهای شما را برآورده می کند.

انواع برچسبهای گارانتی به 3 دسته برچسب ضمانت و برچسب پلمپ و برچسب اموال میتوان اشاره کرد.

برچسب های گچی

برچسبهای ضمانت به نام برچسب های گچی تو ایران شناخته میشوند.

برچسب های گچی از یک ماده “شکننده” ساخته شده اند که هنگامی که به سطح تجهیزات شما چسبیده است ، اگر کسی سعی کند آنرا حذف کند ، به قطعات کوچک شکسته می شود.

برچسب های ضد دستکاری خود را با اطلاعات شرکت ، شماره گذاری سریال و حتی بارکد سفارش دهید. با شخصی سازی برچسب های خود ، تکرار آنها را دشوارتر می کند و امنیت بیشتری به شما می دهد. بر روی این برچسب ها با قلم مداد و خودکار قابل نوشتن میباشند.

چاپ برچسب گارانتی

برچسب پلمپ

مانند برچسب های گچی تخریب پذیر ، برچسب های پلمپ وید برای جلوگیری از انتقال غیر مجاز برچسب ها استفاده می شود. اگر کسی سعی کند برچسب را جابجا کند ، (کلمهvoid open یا اطلاعات سفارشی) در سطح جنس و پشت برچسب باقی می ماند. برچسب را نمی توان دوباره استفاده کرد بدون اینکه مشخص باشد که دستکاری شده است.

کاربردهای برچسب وید

اسناد طبقه بندی شده

اگر شرکت شما با اسناد حساس در محل کار ، از جمله اسناد حاوی اطلاعات مشتری ، اسرار تجاری یا برنامه های آینده سروکار دارد ، می توانید برچسب های خالی را روی پوشه ها و پرونده ها اعمال کنید. هر دسترسی غیرمجاز به این اسناد بسیار محرمانه با برچسب های امنیتی روشن خواهد شد.

دسترسی به وسایل نقلیه

با استفاده از برچسب های وید روی درب ها می توان از دسترسی غیرمجاز به وسایل نقلیه تازه تولید شده جلوگیری کرد. به همین ترتیب ، این برچسب ها همچنین می توانند برای ضبط وسایل نقلیه استفاده شوند تا ثابت کنند که وسیله نقلیه ضبط شده در طول دوره نگهداری آن به طور غیرقانونی استفاده نشده است.

تست آزمایشگاهی

برچسب های وید می توانند برای علامت گذاری ایمن بطری های مورد استفاده در آزمایشات بالینی یا آزمایش های مربوط به آزمایش خون استفاده شوند. آنها می توانند به عنوان شناسه های منحصر به فرد عمل کنند ، و این کار را برای کارکنان پزشکی آسان تر می کند تا نمونه ها را شناسایی کنند و اطمینان حاصل کنند که توسط پرسنل غیر مجاز به آنها دسترسی پیدا نمی شود.

علاوه بر موارد بالا ، این برچسب ها همچنین برای صنعت داروسازی ، برای مهر و موم جعبه های دارویی خاص و های آزمایش ،صنایع خودرو،کاپیوتر،موبایل وقطعات و…اهمیت زیادی دارند.

چاپ برچسب گارانتی

گزینه های در دسترس

لیبل های وید در اکثر رنگها از سفید الی قرمز تا طلایی و نقره ای جهت پلمپ کردن استفاده می گردد.

نوع چاپ: این برچسب ها می توانند با ریبون یا چاپ سیلک یا فرآیند CMYK چاپ شوند.

چاپ داده های متغیر: قادر به چاپ شماره گذاری متوالی ، بارکد و عناصر فردی در هر برچسب است.

برش برچسب ها می توانند به صورت مستطیل ، مربع ، بیضی ، دایره یا سایر اشکال بر اساس درخواست برش داده شوند.

بسته بندی: برچسب ها می توانند روی رول ها برای استفاده در ماشین یا روی ورق ها برای استفاده دستی عرضه شوند.

مدت زمان تحویل 7 تا 20 روز میباشد.

چاپ برچسب اموال

بر چسب اموال به معنای علامت گذاری یا تگ گذاری اموال می باشد . برچسب های اموال معمولا در صنعت سازمان ها و شرکت های دولتی وخصوصی استفاده میگردد.تا براحتی اموال شناسایی و پیگیری شوند. وضعیت سلامت و استهلاک ان ها و جلوگیری از سرقت کاربرد دارند .برچسب اموال شامل اطلاعات همچون نام شرکت – شماره سریال-شماره تجاری و هرگونه اطلاعات دیگری است ، این اطلاعات بصورت میتوانند متنی،بارکد،کیوارکد چاپ شوند.

چاپ برچسب اموال در چاپ کیمیا بصورت تمام رنگی و برش روی شبرنگ های چینی تا شبرنگ های خاص المانی انجام میپذیرد.