چاپ لیبل ژله ای

برچسب های ژله ای سه بعدی یک ابزار بازاریابی عالی برای شرکت هایی هستند که به دنبال برچسب های حرفه ای هستند که توجه را جلب کنند و ارزش محصولات خود را افزایش دهند. برچسب های ژله ای به دلیل برجستگی شفاف کریستالی ، ظاهری با کیفیت بالا دارند که به هر برچسب ساده ظاهری سه بعدی می بخشد. بدون شک ، این برچسب زیبایی ظاهر هر محصول را افزایش می دهند و لوگوی شرکت را برجسته می کنند.

چاپ لیبل ژله ای

برچسب های ژله ای ظاهری کاملا 3 بعدی دارند

ایده آل برای لوگو ، نام تجاری و محصولات تولیدی ، وسیله نقلیه و غیره …

مقاوم در برابر آب و هوا مانند باران ، گرد و غبار و نور خورشید

دریافت سفارش از 100 عدد تا 100000عدد

مساله ای که واقعا مهم است این است که آیا می توانید با درست کردن چیزهای کوچک توجه مشتری خود را جلب کنید ؟محصولاتی کوچک که تاثیری گذاری بالایی داشته باشند.استیکر ها محصولات جدیدی نیستند دهه ها هست که مورد استفاده قرار میگیرند اما این بدان معنا نیست که هیچ نو آوری در تولید استیکرها وجود نداشته باشد یکی از نواوری های صنعت چاپ در این زمینه تولید لیبل های ژله ای 3 بعدی می باشد.

لیبل های ژله ای چگونه ساخته می شوند

در مرحله اول طرحهای مورد نظر مشتری بر روی وینیل پی وی سی چاپ میگردد. در مجموعه چاپ کیمیا با چاپگرهای رولند چاپ و سپس با ماشین کاترپلاتر حرفه ای اشکال مورد نظر بدون ساخت قالب به اشکال مورد نظر نیم تیغ میشود.و سپس پوشال برداری میشوند.

در مرحله دوم برای بوجود امدن شکل 3 بعدی روی لیبل ها با ماشین های نوین رزین پلی یورتان نرم ریخته میشود سپس سطح لیبل تقریبا 2 میلیمتر بالا می اید .رزین منحنی های سطح لیبل را در بر میگیرد و لیبل به شکل گنبد در می اید.

باید به این نکته توجه داشته باشید به دلیل فرایند تولید از چاپ برش و تزریق رزین و خشک شدن این لیبل ها حداقل بین 2 روز تا 1 هفته زمان اماده سازی بطول می انجامد.

مزایای چاپ برچسب ژله ای چیست

  1. استفاده آسان: از این ساده تر نمیشود بدون نیاز به دستگاه لیبل چسبان فقط کافی است سیلیکون پشت لیبل را با دست جدا کنید و روی محصول نصب کنید
  2.  اشکال مختلف: قلبلیت اجرا در در قالبهای متفاوت میباشد بدون ساخت قالب (هزینه تولید کمتر و کیفیت بالاتر)
  3. بدون نیاز به سفارش های انبوه: در گذشته سفارشات فقط از طریق چاپ سیلک اسکرین و یا افست های پایه یووی انجام میگردید
    بنابراین نیاز به سفارشات تیراژ بالا بود اما به لطف چاپ های دیجیتال اکوسالونت حتی 100 عدد لیبل با کیفیت خیلی بیشتر از قبل
    قابل اجراست
  4. مقاوم در برابر شرایط نامطلوب اب و هوا :بدلیل استفاده از رزین های پلی یورتان خودرویی شماره 1 دنیا (دماک ایتالیا) و چسبهای بسیار مرغوب در اکثر شرایط اب و هوایی این لیبل خراب نمیشود رزین خشک نمیشود ترک نمیخورد و یا زرد نمیشود

این برچسب ها می توانند در درجه اول برای موارد زیر استفاده شوند:

لوگوهای برند سازی: برای لوگو های تجاری روی محصولات تولید نظیر یخچالهای صنعتی – اسپیکر- هود – جکوزی- لوازم اشپزخانه – تجهیزات ورزشی -افرود و….

گیفت (هدیه): از این لوگو ها در هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه و رخدادهای سالانه میتوان استفاده کرد.برچسب هایی با ظاهر برتر در مکان های قابل مشاهده ، در نتیجه بازاریابی شما را تقویت می کنند.

نحوه محاسبه قیمت برچسب ژله ای

قیمت های برچسب های ژله ای بر اساس سانتیمتر مربع محاسبه میشود که بستگی به تیراژ و مقدار رنگ روی سطح کار و نوع شکل و تیراژ متفاوت است و نوع متریال چسب مورد استفاده و همچنین رنگهای خاص تاثیر در بیشتر و یا کمتر شدن قیمت ها دارد

نحوه چاپ :

در رابطه با جزئیات این رویکردها در هر مرحله از فرآیند تولید ، از جمله چاپ ، اعمال می شود.

ریپ های بسیار پیشرفته (پردازشگر) برای pdf -eps

چاپ دیجیتال رنگی و با وضوح بالا

کنترل و کالیبراسیون سیستم های چاپ به طور منظم

چاپ رنگ های پنتون چاپی با کمترین اختلاف

چاپ با بالاترین تراکم بدلیل استفاده از رنگهای کمکی لایت با رزولیشن 1440 dpi

استفاده از جوهرهای مارابو المان

کنترل دما چاپخانه و کارگاه رزین، سنجش رطوبت و پاکیزگی در تمام خط تولید

مواد مصرفی با کیفیت

اپراتوربا مهارت با سالها تجربه

چاپ لیبل ژله ای
چاپ لیبل ژله ای

رعایت مقررات استاندارد

رزین دماک ایتالیا که با آن کار می کنیم بدون جیوه است و حاوی فلزات سنگین و فتالات(ترکیبی مضر) نیست این الزامات دستورالعمل های اروپایی و استانداردهای بین المللی زیر را پوشش می دهد.

با توجه به موارد فوق ، ما اطمینان حاصل می کنیم که برچسب های ما برای برنامه هایی که نیاز به رعایت مقررات تولید محیط زیست دارند ، مناسب هستند.

چاپ لیبل ژله ای

مشخصات فنی:

حداقل اندازه : 8میلیمتر در 8 میلیمتر

حداکثر ابعاد:350میلیمتر در 400 میلیمتر

شعاع زوایا حداق 1 میلیمتر

اگر رنگ های Pantone در طراحی شما استفاده شود ما از سیستم تطبیق Cmyk Pantone برای چاپ برچسب های شما با استفاده از جوهر CMYK استفاده خواهیم کرد. لطفا توجه داشته باشید: بسیاری از رنگ های Pantone وجود دارد که نمی توانند با استفاده از رنگ های CMYK به طور دقیق مطابقت داشته باشند. اگر از رنگ Pantone استفاده کنید که نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد ، به نزدیک ترین رنگ CMYK موجود تبدیل خواهد شد. اگر چاپ روی یک وینیل غیر از سفید باشد ، رنگ یا اثر وینیل ممکن است بر رنگ چاپ شده نهایی تأثیر میگذارد.

رنگهای پنتون چاپی در برنامه های گرافیکی به نام solid coat شناخته میشوند.

این نکته رو هم در نظر بگیرید رنگها بعد رزین روشنتر از قبل تزریق دیده خواهند شد.

برچسب های ژله ای خاص

برچسب های ژله ای شبرنگ:

به غیر از چاپ بر روی وینیل های پی وی سی می توان از شبرنگ ها که چسبهای بسیار قدرتمندی دارند نیز در تولید استفاده کرد که ما با رنگ های خاص افکت های متالیک و اکلیلی به ان میدهیم.

برچسب های نقره ای و طلایی:

بر روی وینیل های سفید، رنگ های نقره ای وطلایی و افکت های متالیک چاپ خواهند شد که مستلزم تیراژ بالاتری نسبت به لیبل های معمولی خواهند داشت در ضمن هزینه تولید این محصولات بالا خواهد بود.

برچسب های ژله ای کروم:

اینگونه برچسب ها بجای استفاده از وینیل سفید از وینیل های متالایز که در برابر حرارت مقاومت بالاتری دارند استفاده میشوند و حالت طلایی ونقره ای کروم براق ایینه ای و یا مات خواهند داشت که قیمت های بالایی در تولید دارند.

برای سفارش بهترین حالت ارسال طرحهای وکتور کورل یا ایلیستریتور میباشد و اگر قرار بر ارسال فایل بیت مپ هستید حتما بصورت tiff 300 dpi به همراه قالب وکتور با رعایت فاصله های 2میلیمتری رو در نظر بگیرید.

نمونه لیبل استاندارد ژله ای