چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

چاپ لیبل شیشه ای – شفاف

آیا شما در مورد به دست آوردن یک اثر برچسب که با بسته بندی ادغام می شود و در عین حال خوانایی چاپ را تضمین می کند، اهمیت می دهید؟ بله، برچسب هایی که روی فویل شفاف چاپ شده اند، محتوای محصول شما را پنهان نمی کنند و یک ساختار یکنواخت با بسته بندی و محتوای آن ایجاد می کنند. اگر شما نیاز به چاپ برچسب شفاف با گرافیک اختصاصی دارید، شما به آدرس مناسب آمده اید.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

برچسب های شفاف در مقایسه با چاپ مستقیم روی ظرف محصول مقرون به صرفه هستند زیرا فرآیند فنی کمتری مورد نیاز است. اگر شما صاحب کسب و کار جدید هستید که به دنبال یک برچسب که برای محصول شما کار کند یا به سادگی به دنبال ارتقاء انتخاب برچسب موجود خود می باشید ، برای پیدا کردن اینکه چرا باید برچسب های شفاف را در نظر بگیرید موارد زیر را مطالعه کنید.

برای محصولات رنگارنگ، برچسب های شفاف به محصولات اجازه می دهد تا در قفسه ها برجسته شوند زیرا مواد رنگ ها را پوشش نمی دهند. به عنوان مثال ، اکثر برچسب های بطری آب و تولید کنندگان آب میوه از برچسب های شفاف روی محصولات خود استفاده می کنند زیرا به مصرف کنندگان اجازه می دهند محتوای بسته بندی را که فروش را ترویج می دهد، ببینند.

یک برچسب شفاف می تواند به برند شما کمک کند تا توجه مصرف کنندگان را با یک ظاهر تمیز و مینیمالیستی که کیفیت محصول شما را برجسته می کند، جلب کند.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

برای مثال برچسب شفاف اجازه می دهد تا محتویات شیشه لوازم آرایشی را نشان داده شود. خریدار می تواند محصول، رنگ و بافت آن را بدون باز کردن درب در نظر بگیرد. این یک ترفند بازاریابی اضافی است که به رشد اعتماد و علاقه مصرف کننده به محصول کمک می کند.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

این برچسب های شفاف یک انتخاب مدرن و منحصر به فرد برای برچسب گذاری محصول هستند، برچسب های شفاف ما در مقایسه با سایر مواد بسیار قوی تر و با دوام تر هستند، و آنها را به انتخاب ایده آل برای محصولاتی تبدیل می کنند که ممکن است در فضای باز نگهداری شوند یا انتظار داشته باشند در یک محیط خشن و متزلزل باشند.

پلاستیک / وینیل بودن این بدان معنی است که آنها به رطوبت و سایر عناصر آب و هوایی بسیار مقاوم هستند (به جز قرار گرفتن در معرض گرما شدید).

لایه سفید برای بهبود طراحی برچسب

وقتی روی برچسب های شفاف چاپ می کنید ، جوهر شفاف به نظر می رسد و بنابراین چاپخانه ها برچسب با جوهر سفید چاپ می کنند تا آنها را قابل مشاهده کنند. یک لایه جوهر سفید در قسمت های عقب برچسب اعمال می شود که می خواهید واضح به نظر برسد.وجود رنگ سفید که با چشم قابل مشاهده نیست کنترانست رنگ را بالا میبرد.

نکته قابل توجه: اگر جوهر سفید نمی خواهید رنگ بسته بندی خود را در نظر بگیرید.

چاپ لایه سفید هنگامی که چاپ برچسب های شفاف برای ظروف سفید نصب میشوند ، ضروری نیست زیرا آنها بر روی سطح سفید وضوح لازم را دارند.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

خدمات پس ازچاپ

برای چاپ رول معمولا از نقره کوب یا طلاکوب برای زیباتر شدن محصول و یا سلفون کشی برای مقاومت در برابر حلالهای شیمیایی استفاده می شود.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

نتیجه گیری

برچسب های شفاف خود چسبنده به راحتی روی ظروف پلاستیکی یا شیشه ای می چسبند. با ترکیب مواد بطری یا شیشه ، برچسب های شفاف تصور چاپ مستقیم روی سطح را ایجاد می کنند. اما بر خلاف چاپ مستقیم ، برچسب های خود چسب شفاف تولید آنها بسیار سودآورتر و آسان تر است. همچنین ، چنین برچسب هایی به شما امکان می دهد در صورت تغییر در طراحی یا اطلاعات ، بسته بندی را با حداقل هزینه برچسب گذاری مجدد کنید.

مزایا چاپ لیبل شیشه ای:

  • شفاف
  • ضد آب
  • مقاوم در برابر پارگی و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • براق یا مات
چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

چاپ لیبل متالایز (طلایی –نقره ای)

چشم انسان به هر متغیر عجیب و جذابی که هنگام خرید رخ می دهد ، به ویژه برای محصولات براق توجه می کند.

چسب متالایز دارای درخشش نقره ای قوی است و توجه را به محصول جلب می کند. و برای محصولات مختلف صنعتی ، غذایی و نوشیدنی استفاده می شود.متالایز به طور گسترده ای در محصولات آرایشی و شکلاتی و مراقبت از پوست استفاده می شود.

ما می توانیم بر روی این نوع برچسب با استفاده از چندین تکنیک مانند چاپ دیجیتال تمام رنگی یووی و اکوسالونت–چاپ رول فلکسو خدمات ارائه می دهیم.

لیبل متالایز چیست؟

کاغذ متالایز محصولی است که با یک لایه آلومینیوم با یک پایان مات یا براق پوشش داده شده است و از جنس پلی استر میباشد و پلی استر سطح خوبی از مقاومت در برابر آسیب های شیمیایی و آب را فراهم می کنند. همچنین در برابر سایش بسیار مقاوم است. در برابر حرارت غیر مستقیم مقاومت بالایی دارند ،همچنین خواص تزئینی و محافظتی را به محصول ارائه می دهد.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

طول عمر لیبل های متالایز

به طور کلی 2 مدل متالایز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای لیبل های محصولات تجاری در چاپ رول از متالایزهای پلی پروپیلن (PP)استفاده میشود که در انها چسب هات ملت (hot melt) بکار رفته است اما برای کارهای چاپی خاص از متالایز پلی استر (PE) استفاده قرار میگیرد که از دو مدل چسب در انها استفاده شده است یا چسب های هات ملت و یا چسبهای سالونت اکریلات (Solvent acrylate).

چسبهای های اکریلات بسیار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، دمای شدید، رطوبت و شرایط آب و هوایی، حلال ها میباشند ازنظر طول عمر، برچسب های پلی استر مقاومت بالاتری دارند، آنها می توانند بیش از 10 سال در شرایط خوب باقی بمانند.

با این حال، برچسب های پلی پروپیلن حداکثر 6 ماه تا 2 سال عمر دارند.اما این نکته رو هم باید در نظر گرفت لیبل های متالایز پلی استر گرانقیمت میباشند.

لیبل های متالایز در انواع رنگ های نقره ای کروم و طلایی بصورت مات و براق موجود می باشند.

چاپ لیبل شیشه ای – چاپ لیبل متالایز

برای برچسب های لوکس ما از 100 قطعه برچسب به بالا سفارشات را قبول میکنیم. کار کردن با محصولات محدود و مارک های کوچک که تازه وارد صنعت شده اند و قصد دارند آنها را به طور کامل برچسب گذاری کنند، لذت بخش است. شما نیازی به سفارش چند هزار قطعه برای شروع کار با ما ندارید ، ما سفارشات را در مقادیر کم قبول می کنیم، فقط فایل طراحی رو برای ما بفرستید و ما بهترین لیبل ممکن را ارائه میدهیم.

برچسب گذاری مناسب ارزش بیشتری به محصول شما می دهد.

در حال حاضر، بازار ما بسیار رقابتی است و اگر همه همان محصول را مانند دیگران ارائه می دهند، پس محصول شما باید ارزش متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشد. مشتریان فعلی با تصمیمات بیشتری در انتخاب، محصول را به چالش میکشند، بنابراین کسب و کارها باید سخت تر کار کنند تا مشتری بالقوه ای در خرید محصولات خود داشته باشند.

هنگام خرید، مشتریان به دنبال یک ارزش خوب هستند و یک برچسب لوکس خوب چیزی است که می تواند این تجربه را ایجاد کند، جدا کردن آیتم شما و ایجاد رابطه با مشتری باعث دوام ارتباط با خریدار می گردد.

استفاده از برچسب ها باعث می شود که شما در ذهن مشتریان خود برجسته شوید. لازم نیست نگران هزینه باشید چون برچسب های بسته بندی ارزان هستند.

برچسب های بسته بندی یک راه خوب برای تبلیغات هستند زیرا هنگامی که یک برچسب در دست یک مشتری است، آنها به تبلیغ کنندگان برای نام تجاری شما تبدیل می شوند. و از آنجا که برچسب ها را می توان بر روی هر محصولی قرار داد ، استفاده از آن برای کسب و کار شما آسان تر است.

نحوه ارسال فایل

لطفا برای لایه های رنگ سفید یا قسمتهای طلاکوب از فرمتهای وکتور با پسوند(cdr.ai.eps) برای ما فایل ارسال کنید.