چاپ وینیل – چاپ استیکر

چاپ وینیل

برچسب های وینیلی پرفروش ترین محصول ما هستند آنها از همان ابتدا در قلب طیف محصولات ما بوده اند. ما افتخار می کنیم که برچسب های وینیلی با کیفیت عالی چاپ می کنیم که برای طیف گسترده ای از اهداف مناسب هستند.

چاپ استیکر در فروشگاه های خرده فروشی برای تزئین فضای داخلی فروشگاه استفاده می شود. آنها خلاقانه و چشمگیر هستند و همچنین فرصت های برندسازی عالی را ارائه می دهند، به ویژه هنگام ساخت غرفه های نمایشگاه، با چاپ وینیل می توانید به جذب مشتریان کمک کرد.

همچنین میتوان برای تزئین دفتر کار یا منزل از وینیل های چسبدار دارای بافت استفاده کرد زیرا پایان کار فوق العاده چشمگیر به نظر می رسد. اندازه هم مشکلی نیست، چون پانل های کوچکتر می توانند به طور یکپارچه با هم نصب شوند.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

صنعت چاپ در 20 سال گذشته تغییرات بزرگی را تجربه کرده است، با پیشرفت در تکنولوژی ارائه گزینه ها و قابلیت های چاپ بیشتر از همیشه.،در دسترس است. در بیشتر موارد، چاپ دیجیتال فرمت عریض نیز به جریان اصلی تبدیل شده است، زیرا دیگر فرآیند گران و پیچیده ای نیست که قبلا بود.

آیتم های چاپ وینیل در این مجموعه

متریال چاپ وینیل

استفاده از وینیل های خاص و برند و در عین حال گرانقیمت برای مصارف خاص ازORAFOL-AVERY DENNISON-RTAPE-MACTAC-LG -3M و استفاده از وینیل های ارزان قیمت چینی و ایرانی موجود در بازار برای کارهای اقتصادی.

کیفیت چاپ استیکر

تمام برچسب های وینیل ما با وضوح بالا با استفاده از ماشین های 8 رنگ چاپ شده اند. رنگ های اصلی لایت کیفیت تصویر فوق العاده شارپ و بازتولید رنگ عالی را تضمین می کند. البته مهمترین موضوع در یک سیستم چاپ کالیبره از طریق پروفایل سازی استاندارد بر روی متریال های مختلف میباشد. ما با رعایت این اصل و دانلود پروفایل های اماده از وینیل های برند و یا پروفایل سازی از طریق ایکس رایت (x-rite) سعی بر اورده کردن رضایت مشتریان را داریم.

عکس ها، لوگوها و متن ها همه خوانا و با وضوح بالا به نظر خواهند رسید و گرادیان های رنگی به زیبایی چاپ می شوند. کیفیت چاپ ها از 720 تا 1440 دی پی ای قابل ارائه است.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

لمینت

ما روی وینیل با کیفیت بالا چاپ می کنیم و برچسب های شما را برای دوام بیشتر لمینت می کنیم. پوششهای لمینت در 4 حالت براق – مات- و مات بافت دار و اکلیلی در دسترس می باشند.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

دوام چاپ وینیل

دوام وینیل ها بستگی به مدل و برند مورد استفاده متفاوت میباشد معمولا بسته به نوع وینیل بین 1 سال تا 10 سال عمر می کنند وینیل های مونومریک بین 1 تا 3 سال) ( monomericو وینیلهای پلی مری) ( polymericبین 4 تا 7 سال و وینیل های کاست) cast ) تقریبا 10 سال عمر مفید دارند.

همانطور که در بالا اشاره شد میتوان یک پوشش محافظ (لمینت) برای دوام بیشتر چاپ اضافه کرد. این بدان معنی است که برچسب های وینیل شما ضد آب، ضد خراش وضد محو می شوند و برای استفاده طولانی مدت در داخل و خارج مناسب هستند. برای برچسب گذاری محصول، تبلیغات، علامت گذاری، دکوراسیون، گرافیک خودرو و حراج های فروش عالی میباشند.

چاپ وینیل شفاف

برچسب های وینیل شفاف ما روی یک فیلم پی وی سی شفاف چاپ می شود. ما یک لایه پایه از جوهر سفید را تحت طراحی شما چاپ می کنیم تا شفافیت تصویر را هنگام استفاده بر روی یک سطح شفاف یا رنگی افزایش دهیم. ما همچنین می توانیم طرح های سفید را فقط روی برچسب های وینیل شفاف چاپ کنیم.

تمام برچسب های وینیل شفاف سفارشی را برای افزایش دوام و محافظت در برابر عناصر بیرونی مقاوم میباشند. این بدان معنی است که آنها برای استفاده در فضای باز و استفاده در وسایل نقلیه مناسب هستند. البته، برچسب های وینیل شفاف نیز برای برچسب گذاری بطری ها، شیشه ها و سایر محصولات عالی هستند.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

چاپ کفپوش

کفپوش یک نوع خاص از متریال وینیل است که به شما امکان می دهد روی سطح کف تبلیغ کنید. این ها معمولا در فضاهای عمومی مانند مراکز خرید و مجتمع های اداری استفاده می شوند که تعداد زیادی از مردم هر روز از روی چاپ عبور می کنند. کف پوشها بر روی یک مدیا بسیار ضخیم تر از وینیل معمولی چاپ می شود. در حالی که وینیل های استاندارد بین 80 تا 100 میکرون ضخامت دارند، پوشش های کف تقریبا 3 برابر ضخامت دارند. چسب زیر چاپ کف نیز بسیار قوی است.

این عوامل تضمین می کنند که وقتی کفپوش در مراکز خرید یا سالنهای ورزشی نصب می شود، اثر از بین نمی رود یا پاره نمی شود. آنها به اندازه کافی قوی هستند که در برابر انواع سوء استفاده ها مقاومت کنند، چه از کفش های پاشنه بلند و چه حتی چکمه ها هیچ تاثیری تا 6 ماه بر روی انها ندارند. از آنجا که جوهر UV بسیار قوی و مقاوم در برابر خراش است، کف پوشها اکثرا با این جوهر ها چاپ می شوند. البته با سلیقه مشتری برای دوام بیشتر میتوان با لمینت های خاص طول عمر انها رو بیشتر کرد.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

چاپ استیکر اتومبیل

وسایل نقلیه فضای تبلیغاتی عالی هستند و با کمک بسته بندی های وینیل می توانند به بیلبورد های قابل حمل تبدیل شوند. جای تعجب نیست که بسیاری از کسب و کارها تصمیم می گیرند ناوگان خود را از ون ها ، اتومبیل ها ، موتورسیکلت ها یا قایق ها با علامت های رنگارنگ برند که شرکت و خدمات آن را تبلیغ می کند، سفارشی کنند.

وینیل های تخصصی اتومبیل که می توانند روی وسایل نقلیه چسبانده شوند. و این چیزی است که وقتی می خواهید یک وسیله نقلیه را برند کنید لازم است. وینیلهای مخصوص ماشین از جنس وینیلهی پلی مریک Polymeric  می باشند. وینیل های پلیمریک نازک، کششی و بسیار شبیه آدامس میباشند. این وینیل ها عمری طولانی بالا 5 سال را دارا میباشند و در مدت بسیار طولانی منقبض و کوتاه نمیشوند. اما گران قیمت می باشند.

این وینیل را روی سطح وسایل نقلیه نصب و با استفاده از تفنگ حرارتی آنها را در اطراف سطوح خمیده اتومبیل ها قالب بزنید. این وینیل ها همچنین در مفاصل و شکاف بین درها ذوب می شوند.و به ما یک پایان یکنواخت می دهد.و پس از جدا سازی هیچگونه اثری از چسب بر روی سطح اتومبیل باقی نمی ماند.

متاسفانه در ایران بدلیل استاندارد پایین و نا آشنایی عموم و عوامل اقتصادی برای تمامی مصارف از یک مدل از وینیل در تمامی موارد استفاده می شود.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

چاپ استیکر دکوراسیون داخلی

یک دفتر خوب طراحی شده و مبلمان شده تضمین رفاه بهتر کارکنان است. بنابراین، چاپ تزئینی بر روی وینیل خود چسب یک راه حل مناسب برای طراحان داخلی است. دیوارهای سفید یک اتاق را بی روح و بی رنگ نشان می دهند، پس چرا هویت بصری خود را با گرافیک دیواری ارتقا ندهید!

گرافیک دیواری برای چیست؟

گرافیک دیواری یک راه فوق العاده برای بازاریابی است که کسب و کار شما ارائه می دهد. گرافیک دیواری ما یک راه مناسب برای فضای اداری ، دفتر کار یا لابی یا فروشگاه شما است، لوگو و رنگ برند خود را در کمترین زمان به دیوارهای خود اضافه کنید! از یک شکل و طراحی گرافیک دیواری کاملا سفارشی استفاده کنید تا عمق و شخصیت را به هر منطقه ای با قیمت های مقرون به صرفه از طریق فرآیند سفارش بدون دردسر ما ایجاد کنید.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

چاپ استیکر و برش

استیکر های پی وی سی یک مدیای ایده آل برای صنعت، هنر، رسانه و تبلیغات خرده فروشی هستند، به شما آزادی می دهند تا برند خود را به هر جایی ببرید و آن را روی محصولات و بسته بندی قرار دهید یا آنها را به عنوان اقلام تبلیغاتی توزیع کنید. طرح شما روی وینیل مورد نظر شما چاپ شده و سپس به طور دقیق به شکل انتخاب شده ، با استفاده از کاتر پلاتر صنعتی برش داده می شود.

این بدان معنی است که تقریبا هر شکل برای گرافیک وینیل خود چسب شما امکان پذیر است. ما روی یک وینیل سفید چاپ می کنیم ، طرح شما را برش می دهیم و پس زمینه را حذف می کنیم. با کمک سلفون نصب برنامه طراحی شما را در موقعیت نگه داشته میشود تا بتواند در محل مورد نظر بچسبد.

لطفا توجه داشته باشید: اگر شما روی یک سطح تازه رنگ شده استفاده می کنید ، رنگ باید حداقل 6 هفته قبل از استفاده از گرافیک به درستی خشک شود. در حالی که ممکن است زمان زیادی به نظر برسد، سطوح رنگ شده حداقل 6 هفته طول می کشد تا در سطح میکروسکوپی خشک شوند تا پیوند مناسبی با گرافیک ایجاد کند.

برش وینیل و استیکر

حروف وینیل باعث می شود که نام کسب و کار خود را به فروشگاه خود اضافه کنید، محصولات خود را سفارشی کنید یا پنجره های ماشین خود را تزئین کنید.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

چاپ استیکر متالیک

چاپ بر روی وینیل های متالایز نقره ای مات و براق و خش دار و وینیل های طلایی مات و براق استیکر های متالیک ما با استفاده از آخرین چاپگرهای با تکنولوژی بالا چاپ می شود. تمام محصولات ما به صورت دیجیتالی چاپ می شوند . همچنین بجای استفاده از کاغذ متالیک برای چاپ به صورت نقره ای روی کاغذ های سفید از جوهر نقره ای استفاده می شود.

چاپ وینیل – چاپ استیکر

ویژگی های چاپ استیکر کیمیا

ما با استفاده از یک فرآیند با وضوح بالا 4 رنگ cmyk برای چاپ تمام آرم ها، متن و رنگ های پس زمینه بر روی محصولات خود چسب به صورت دیجیتال چاپ می کنیم.

  • ضد آب
  • مقاوم در برابر پارگی
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش(بدون ن پرش رنگ تا 5 سال )
  • تکمیل نهایی به صورت براق – مات – بافت دار- اکلیلی

رنگ های پانتون

اگر رنگ های Pantone در طراحی شما استفاده شود ما از سیستم تطبیق Cmyk Pantone برای چاپ گرافیک شما با استفاده از جوهر CMYK استفاده خواهیم کرد. لطفا توجه داشته باشید: بسیاری از رنگ های Pantone وجود دارد که نمی توانند با استفاده از رنگ های CMYK به طور دقیق مطابقت داشته باشند. اگر از رنگ Pantone استفاده کنید که نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد، به نزدیک ترین رنگ CMYK موجود تبدیل خواهد شد. اگر چاپ روی یک وینیل غیر از سفید باشد، رنگ یا اثر وینیل ممکن است بر رنگ چاپ شده نهایی تأثیر بگذارد.

در زمان طراحی برای رنگ پنتون چاپی از رنگهای پالت (pantone solid coated) استفاده کنید.

با یکی از برترین پردازشگر های رنگی شرکت رولند میتوان خروجی نهایی شبیه انچه که نیاز دارید رو دریافت کرد.