چاپ برچسب پی وی سی

چاپ برچسب پی وی سی یکی از راهکارهای برجسته برای ارتقاء شناخت برند و ارتباط مستقیم با مخاطبان است. این فرآیند مؤثر، به کسب و کارها امکان می‌دهد تا اطلاعات مهم خود را با استفاده از برچسب‌های پی وی سی با دقت و کیفیت بالا منتقل کنند.

برچسب ها در زندگی روزمره ما نسبتا همه جا هستند. ما واقعا به این کاغذ های کوچک که روی محصولات چسبیده اند فکر نمی کنیم. اما ، یک بخش بزرگ صنعت چاپ به تولید برچسب هایی اختصاص داده شده است که اطلاعات را به مشتریان می دهد ، مشتریان را جذب می کند و فروش را افزایش می دهد.

در صورتیکه تولید کننده باشید حتی اگر محصول شما برتر باشد ، به چیزی نیاز دارید که پیشنهاد شما را از بقیه متمایز کند. و این دقیقا جایی است که بسته بندی خوب ، و به طور خاص ، برچسب های استثنایی وارد می شوند.

یک برچسب باید ظاهر محصول را که روی آن چسبیده است افزایش دهد و به آن یک ظاهر و احساس برتر بدهد.

برچسب ها همچنین از مواد مختلف مانند کاغذ ، پلاستیک ، فویل فلزی ، وینیل و غیره ساخته شده اند.

انواع مختلف برچسب ها ویژگی های مادی متفاوتی دارند. آنها می توانند شفاف ، صدفی ، غیر قابل پاره شدن ، شب بازتابنده ، ضد دستکاری ، ضد آب ، برجسته و غیره باشند. ما حتی برچسب هایی داریم که در تاریکی می درخشند!

به طور خلاصه ، وقتی صحبت از تولید برچسب ها و لیبل می شود ، ما شما را در جبهه های مختلف پوشش خواهیم داد.

تولید لیبل در صنعت چاپ بسیار گسترده هست و هر روز بر نواوری و پیشرفت ان افزوده میشود. به غیر از انواع برچسب ها ما با تولید به روشهای گوناگون روبرو هستیم از چاپ افست رول – چاپ دیجیتال رول- چاپ فلکسو و یا چاپ و برش همزمان بصورت دیجیتال لارج فرمت ، تماما برای کاربردهای مختلف و هزینه های متفاوت ارائه می شوند و رقابت بسیاری در دنیا برای تولید ماشین الات مدرن در این زمینه انجام می شود.

یکی از برچسب هایی که در تولید لیبل استفاده میشود اشاره میکنیم.

چاپ برچسب پی وی سی (پلاستیکی غیر قابل پارگی و مقاوم در برابر آب)

برخی از محصولات به برچسب های با دوام تری نیاز دارند که به راحتی پاره نمی شوند و در برابر آب مقاوم هستند. نمونه هایی از این موارد ظروف غذایی است که باید در یخچال نگهداری شوند یا برچسب هایی برای ماشین هایی که باید به طور منظم تمیز شوند.

در چنین مواردی، برچسب های پلاستیکی و غیر قابل پارگی به طرز شگفت انگیزی کار می کنند. این مدیا در محیط مرطوب چروک یا پوسته نمی شود.

بهتر است که برچسب های پلاستیکی غیر قابل پاره شدن را بجای برچسب های کاغذی برای کاربردهای طولانی مدت مانند برندسازی محصول و برچسب گذاری محیط مرطوب انتخاب کنید ، زیرا این ها بسیار قوی تر هستند.

برای تیراژهای پایین از چاپ دیجیتال لارج فرمت استفاده می شود که قابلیت اظافه کردن روکش های لمینت با تنوع بالا و مقاومت بیشتر برای محصولات خاص و علائم راهنما را نیز دارا می باشند.برای چاپ از رولهای پی وی سی با برندهای معتبر اروپایی نظیر orafol – avery denisson استفاده می شود. و برای لمینت روی کار از انواع لمینت سرد بکار میرود که می توان به مدل های لمینت مات – مات برفکی – براق اشاره کرد.

تمامی این بر چسب های پی وی سی را بامپر (bumper) نیز میگویند از لحاظ کیفیت بنا برحسب چسبی که انخاب میکنید و نوع لمینت در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی و خط و خش مقاومت بالایی دارا میباشند.

دایکات دیجیتال لیبل های پی وی سی

چاپگرها از یک پلاتر برش مجهز به تیغه بسیار تیز استفاده می کنند. این تیغه در سطح بالای یک ورق برچسب حرکت می کند و در مسیر طبق برنامه طرح داده شده را روی سطح لیبل برش میدهند و همانطور که میدانید هر لیبل از 2 لایه تشکیل میشود لیله اول سیلیکون و لایه دوم چسب، تیغ قسمت چسب رو بریده و بعد از پوشال برداری ،شما از لیب براحتی استفاده کرده وبه سطح مورد نظر بچسبانید.

اگر شما به یک برچسب در طراحی و شکل سفارشی نیاز دارید ، مثلا ، شکل لوگو شرکت شما ؟ یا شاید شما یک شکل غیر خطی را ترجیح می دهید که از خطوط یک تصویر کارتونی پیروی می کند. یا شاید حتی یک برچسب که به شکل محصول شما باشد.با کمترین هزینه بدون ساخت قالب این موضوع قابل اجراست.

کاربردهای لیبل پی وی سی

برای کسب و کارهای کوچک و یا برای نمونه سازی چاپ بصورت دیجیتال بهترین گزینه است به برخی از کاربردهای لیبل پی وی سی در تولیدات اشاره میکنیم.

برچسب های محصولات لوکس ارایشی و بهداشتی

مزایای چاپ برچسب و لیبل های آرایشی:

  • اطلاعات مربوط به لوازم آرایشی را ارائه دهید
  • کاربرد آسان ، آسان برای چسباندن بر روی بطری لوازم آرایشی
  • محصول مقرون به صرفه و اقتصادی
  • طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها
  • بدون نیاز به لمینت ، بصورت مات یا براق موجود است
چاپ برچسب پی وی سی

چاپ لیبل و برچسب مواد غذایی و نوشیدنی

بسیاری از شرکت ها در حال کشف فرمول موفق برای بازاریابی محصولات جدید خود هستند.

ما با تمام انواع کسب و کارهای کوچک و متوسط از جمله تولید کنندگان متخصص دست ساز ، کشاورزان و تامین کنندگان چای یا قهوه برای تولید برچسب های مواد غذایی و نوشیدنی با کیفیت بالا همکاری نزدیک داریم. با کمک ما ، آنها اکنون بسته بندی های عالی برای غذای خوشمزه خود ارائه می دهند. با استفاده از آخرین تکنولوژی چاپ دیجیتال ، ما برچسب های غذایی و نوشیدنی سفارشی را با استاندارد بی نظیر ایجاد می کنیم.

​وقتی صحبت از برچسب های غذا و نوشیدنی می شود ، طیف گسترده ای از اندازه ها ، شکل ها و مواد ما به این معنی است که ما می توانیم برچسب ها و برچسب های غذایی با کیفیت بالا را برای تکمیل هر بسته بندی سفارشی تولید کنیم.

چاپ برچسب پی وی سی

لیبل پی وی سی بدون اثر گذاری(Removable Sticker)

برچسب(removable) برچسب قابل برداشتن می تواند بدون باقی مانده از تمام سطوح مناسب برداشته شود حتی اگر برچسب برای مدت طولانی در محل قرار داشته باشد بدون اینکه اثری از جای چسب بر روی سطح بماند.

چاپ برچسب پی وی سی

برچسب های بطری اب و نوشیدنی

مزایا برچسب و برچسب بطری آب:

  • تبلیغات با لیبل بطری سفارشی شما
  • برچسب سفارشی برای جشن عروسی ، رویداد ویژه یا رویداد ورزشی
چاپ برچسب پی وی سی

برچسب های مواد شیمیایی

PVC سخت ترین برچسب مواد ما است-ضد آب ، ضد آب ، ضد روغن ، ضد شیمیایی ، ضد پارگی… بله ، آنها تقریبا می توانند همه چیز را تحمل کنند!

چاپ برچسب پی وی سی

لیبل صدفی

چاپ در تیراژهای بالا معمولا بصورت افست رول یا فلکسو یا دیجیتال رول انجام میشود لیبل پی وی سی در این بخش به لیبل های صدفی شناخته میشوند و معمولا نسبت به لیبل های پی وی سی با چاپ دیجیتال مقاومت کمتری دارند .برچسب های صدفی بصورت رول افست و چاپ فلکسو چاپ یل رول دیجیتال چاپ می شوند و برای برش نیاز به قالب دارند . چاپ به صورت 4 رنگ و در برخی ومواقع برای رنگهای خاص نیاز به رنگ پنجم دارند و درصورت نیاز طلاکوب و نقره کوب هم انجام میدهند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.