چاپ استیکر شیشه ای – چاپ مش

در جهان پر از رقابت و تنوع، استفاده از استیکرهای شیشه ای برای تبلیغات، تبدیل به یک راهکار مؤثر و جذاب برای جلب توجه مخاطبان شده است. چاپ استیکر شیشه ای و چاپ مش، فرصتی عالی برای تبلیغ کسب و کارها، محصولات و خدمات مختلف در مکان‌های پرتردد مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، خودروها و… فراهم می‌کند.

چاپ دیجیتال شیشه ای برای زنده کردن فضای اداری و تجاری شما

فیلم های شیشه ای چاپ شده سفارشی برای تزئین پانل های شیشه ای

فیلم هایی با سطوح مختلف شفافیت در دسترس هستند: وینیل پوششی(اوپاک) فیلم های کاملا شفاف (ترانسپارنت) فیلم های عبور دهنده نور(ترنسلوسنت) مش (mesh) و …

این که آیا شما نیاز به افزایش حریم خصوصی ، به روز رسانی دکوراسیون دفتر خود و یا تبلیغ یک رویداد یا کالا در فروشگاه خود دارید ، با ارائه طرح های و مدیا های متنوع نیاز شما را براورده میکنیم.

وینیل های غیر اثر گذار- با استفاده ازچسبهای removable adhesive شیشه های شما اسیب نمبینند.

استفاده از تیم نصب حرفه ای

چاپ وینیل های شیشه ای

توضیحات دقیق:

وقتی مردم درباره چاپ شیشه صحبت می کنند ، تقریبا همیشه به تصاویر روی فیلم های شیشه ای چاپ شده اشاره می کنند که روی ورق های شیشه ای موجود چسبیده شده اند. بیشتر پانل های شیشه ای یا پارتیشن های اداری در حال حاضر ثابت شده اند هیچ راهی برای حمل آنها به چاپخانه برای چاپ روی پانل های شیشه ای وجود ندارد. بنابراین راه حل این است که تصاویر یا عکس هایی روی فیلم شیشه ای چاپ شود که می تواند روی شیشه چسبیده شود.

فضای داخلی اداری مدرن ، مغازه های رستوران و سایر فضاهای تجاری تقریبا همیشه نسبت زیادی از دکوراسیون خود را از شیشه ساخته اند. شما ساختمان هایی با نما های بزرگ ، دفاتر با پارتیشن شیشه ای و کابین ها و البته پنجره دارید . با فیلم های شیشه ای فرصت زیباسازی و برند سازی و تبلیغات به شما داده میشود.

چاپ عریض با وضوح بالا تخصص ما در چاپ دیجیتال کیمیا است چاپ و ارائه تصاویر واضح در فیلم های چاپی با کیفیت برای شیشه یکی از توانایی های دستگاه های ما است.

وینیل های شیشه ای خود چسب هستند پس از چاپ نصاب ها، سیلیکون پشت کاغذ رو جدا کرده و آب و فشار بر روی سطح شیشه میچسبانند.

انواع مختلف فیلم های شیشه ای و چاپ های متنوع

وینیل های شیشه ای مات کن

از ویژگی های دکوراسیون رایج این است که اکثر دفاتر شرکت ها، مانند اتاق های جلسه و کابین رئیس دارای پانل های شیشه ای هستند که در اطراف آنها ساخته شده اند و یا پارتیشن های شیشه ای برای تفکیک محیط استفاده میگردد ، جایی که شما شیشه دارید همچنین نیاز به حریم خصوصی است اینجاست که فیلم های پنجره مات کن مورد نیز قرار میگیرند.

وینیل های شیشه ای مات کن که برای پوشاندن حریم خصوصی استفاده میشوند که سطح روی انها دارای افکت های متفاوت میباشد. از سطح ساده تا سطح ماسه ای و…

حال سطح شیشه رو با فیلم مات کن میپوشانید برای زیبایی بیشتر و استفاده از سطح ان میتواید لوگو شرکت رو بر سطح آن استفاده حک کنید و یا از چاپ طرح های زیبا به عنوان کاغذ دیواری استفاده کنید .

چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش
چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش

چاپ بر روی استیکر شیشه ای براق

اگر می خواهید تصاویر را روی پانل شیشه ای خود نمایش دهید اما نمی خواهید دیدگاه ها را از هر دو طرف آن محدود کنید ، بهتر است چاپ روی فیلم های شیشه ای شفاف را انتخاب کنید.

برای چاپ از یک فیلم بسیار شفاف را انتخاب می کنیم ماشین ها تصاویر مورد نیاز را روی فیلم بسیار واضح با غلظت رنگ بالا بدون تعییر طرح چاپ می کنند این فیلم سپس روی پانل شیشه ای چسبانده می شود. از آنجا که فیلم از نظر نوری بسیارشفاف است(ultra clear)، به سختی می توانید بین فیلم چاپ شده و سطح شیشه واقعی تمایز قائل شوید.

چاپ های وینیل شفاف در درجه اول برای برندسازی ، نمای شیشه ای یا نمای ساختمان تجاری استفاده می شود فرض کنید که شما یک نمایشگاه رو به جاده با نمای شیشه ای بزرگ دارید تصویر مدل ها یا محصول را به این نمایشگاه اضافه کنید و ظاهر نمایشگاه شما کاملا تغییر می کند.

یک نکته برای چاپ روی فیلم شفاف وجود دارد که باید از آن آگاه باشید از آنجا که نور از طریق هر دوطرف فیلم و همچنین تصاویر عبور می کند ، زنده بودن جوهر ها تا حدودی کاهش می یابد. توصیه میکنیم فایل رو قبل چاپ در نرم افزلر کورل یا ایلیستریتوری با شفاف ساختن به مقدار خیلی کم با گزینه transparency نتیجه نهایی کار رو تا حدودی متوجه شوید.

چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش

چاپ بر روی فیلم های ترنسلوسنت

وینیل های ترنسلوسنت از نامش پیداست از فیلم هایی ساخته شده اند به رنگ سفید اما شفاف است که نور رو از خود عبور میدهند و همچون کاغذهای بک لایت مناسب تابلوها و یا شیشه هایی هستند که از پشت به انها نور تابانده میشود اما با این تفاوت که چسبدار و نازک بوده و قابلیت برش به اشکال مختلف رو دارند و براحتی پس از استفاده قابل جابجایی و تعویض میاشند.

چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش

چاپ مش

فیلم های یک طرفه یا فیلم مش یک راه حل مناسب برای تبلیغات بر روی پانل های شیشه ای در دفاتر و شرکت های بزرگ وفروشگاه ها هستند.
فیلم های مش بر سطح خود داری سوراخهای ریزی هستند و پس از نصب بر روی شیشه از سمت چاپ شده در روز دید وجود ندارد و فقط از داخل، بیرون دیده میشود اما در شب از هر 2 طرف دید وجود دارد.
فیلم های مش با دید یک طرفه برای شیشه ، به حریم خصوصی کمک می کنند که در آن مشتری ایستاده در خارج به برند روی شیشه نگاه می کند و شخص در داخل (طرف غیر تصویر) می تواند از طریق شیشه نگاه کند. لازم به ذکر است چاپ مش فرصت های بسیاری را برای برندسازی و تبلیغات باز می کند.
امروزه مراکز بزرگ اداری ، نمایندگی ها و حتی فروشگاه های خرده فروشی تمایل دارند از شیشه به طور قابل توجهی استفاده کنند چه به شکل پارتیشن باشد یا پانل های شیشه ای که در نمای ساختمان وجود دارند ، شیشه جزء حیاتی ظاهر و احساس کلی معماری مدرن است این یک تقاضای منحصر به فرد در صنعت چاپ ایجاد کرده است.
فیلم های مش دارای سوراخ های بسیار کوچک و با فاصله نزدیک هستند. این بر کیفیت تصویر در هنگام چاپ روی فیلم تاثیر نمی گذارد ، بنابراین یک فیلم یک طرفه با یک تصویر چاپ شده در یک طرف و پشت سیاه در پشت(در داخل پنجره)ظاهر می شود.
فیلم های مش فقط در روز که نور بالایی وجود دارند کار میکنند و در تاریکی اثر خود را از دست میدهند.
کیفیت تصاویر برای جلب بییندگان تاثیر بسزایی در بهتر دیده شدن خواهد داشت از این رو با چاپ با رزولیشن بالا و رنگ های ماندگار در برابر افتاب اثر بخشی تبلیغات و برند سازی شما رو اثر بخش تر خواهیم کرد.
چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش

چاپ استیکر شیشه ای با لایه رنگ سفید

یک نوع دیگر از چاپ بر روی استیکر شیشه ای وجود دارد، که بصورت موضعی یک قسمتهایی شفاف وقسمتهایی که در ان جوهر اعمال شده است بصورت مات میباشد و نور از ان عبور نمیکند .چاپ اینگونه تصاویر پس از نصب، بنظر میرسند در هوا شناور هستند.

جوهر های سفید کنتراست رنگ را افزایش میدهند

تمام جوهر های چاپ دیجیتال شفاف هستند. اگر چاپ را روی یک وینیل سفید چاپ شود هیچگونه مشکلی از لحاظ وضوح تصویر نخواهد بود اما زمانی که بر روی استیکر شفاف چاپ میشود نور از رنگها عبور کرده و چاپ کمرنگ بنظر میرسند برای حل این مشکل ما از چاپ یک لایه اظافی زیر رنگ ها استفاده میکنیم . تمام چاپ ها بصورت چهار رنگ cmyk میباشند اما برای چاپ لایه اظافه شده ما از ماشین چاپی استفاده میکنیم که به غیر از رنگهای اصلی آپشن چاپ رنگ پنجم (white) را دارا میباشد .این رنگ سفید برخلاف جوهر های دیگر شفاف نبود و به صورت پوششی(opaque) عمل میکند.

در زمان طراحی با نرم افزار ایلستریتور یا کورل باید رنگ پنجم رو جدا طراحی کرده و به چاپخانه ارسال کنید.

چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش
چاپ استیکر شیشه ای - چاپ مش

چگونه استیکر های شفاف را روی شیشه نصب کنیم؟

شما می توانید چاپ فیلم شیشه ای را به تنهایی نصب کنید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که سطح زیر کار تمیز و صاف است.
  2. آب را روی سطحی که کار باید چسبانده شود و همچنین روی پشت چسب وینیل اسپری کنید. این به کاهش مقاومت اولیه چسب کمک می کند و تغییر موقعیت چاپ را آسان می کند.(اب را با یک قطره شامپو در 100 میلی لیتر اب مخلط کنید)

پس از این آماده سازی اولیه ، می توانید وینیل را به شرح زیر بچسبانید:

  1. به آرامی پوست بگیرید و شروع به چسباندن فیلم/وینیل شیشه ای کنید که از یک گوشه شروع شود.
  2. برای صاف کردن چاپ روی سطح از یک کاردک نرم پلاستیکی استفاده کنید.
  3. تمام حباب های هوا و همچنین آب را از سطح زیر استیکر خالی کنید.

پس از چسباندن اطمینان حاصل کنید حباب و اب ریز سطح کار نمانده باشد.

تا چند ساعت محیط گرم (دمای اطاق بین 20 تا 25 درجه ) نگه دارید تا کاملا خشک شود در نظر داشته باشد قوام چسب 48 ساعت زمان میبرد.

درصورت نیاز تماس بگیرید نصاب حرفه ای اعزام شود.

آیا این فیلم ها قابل جابجایی هستند ؟

شما می توانید این چاپ ها را حذف کنید یا آنها را در یک لحظه تغییر دهید. پنل های شیشه ای را به حالت اولیه خود بازگرداند. بهترین حالت استفاده از سشوار با هوای خیلی داغ میباشد .ممکن است کمی لایه برداری پس از چسب باقی مانده وجود داشته باشد. و همین را می توان با کمی بنزین تمیز کرد.